
Joululta jäi paljon juustoja ja niillä herkuteltiin myös Loppiaisena...Musta-Pekka,Aura,Ruohosipulijuusto ja Armas savujuusto,joka löytyy täältä www.armasperhe.com

keskiviikko, 11. tammikuu 2012

Joululta jäi paljon juustoja ja niillä herkuteltiin myös Loppiaisena...Musta-Pekka,Aura,Ruohosipulijuusto ja Armas savujuusto,joka löytyy täältä www.armasperhe.com

Vilijaana:
kokkaa ja bloggaa...
Helppoja,nopeita,maukkaita kotiruoka ja leivontaohjeita.
Joskus myös höpinää kirpparilöydöistä,mökkeilystä ja muusta sydäntä lähellä olevista asioista :)
sähköposti:
[email protected]
Kommentit