Kes%C3%A4kuu%202015%20025.jpg

Pienet munakkaat tai munakasmuffinit,miten vaan..innostuin aamupalaksi kokeilemaan .olin ihan varma, että olen tämäntapaisia joskus tehnyt,mutta ei en löytänyt ainakaan blogista,löytyi kyllä monta ohjetta, pienistä pannukakuista,joita olen  tehnyt jos jonkinlaisilla muffinssivuoilla :D Ohjettakin silmäilin netistä ja huomasin samalla miten monissa blogeissa samantapaisia on tehty.Munakasmuffinsseja löytyi monenmoisia,ne erosivat toisistaan siten,ettei niissä kaikissa, ollut nesteenä välttämättä mitään.No minä sovelsin, sitten omanlaisen munakasmassan.Näistä minun munakkaistani tuli oikein monimuotoisia ;D koska en omista tarpeeksi samanlaisia vuokia.Niinpä osa sai ruusuisen muodon ;)

PIENET MUNAKKAAT:

5 munaa

1/2 dl kermaa

1/2 dl maitoa

ripaus suolaa,mustapippuria ja paprikajauhetta(1 tl )

silputtua paprikaa

silputtua kevätsipulia

silputtua fetajuustoa

juustoraastetta

Riko kanamunat kulhoon ja lisää joukkoon kerma-maito.Mausta massa.Lisää joukkoon silputut paprikat,sipulit ja feta.

Kaada munakasmassa muffinivuokiin,ripottele päälle juustoraastetta ja paista 200 asteisessa uunissa keskitasolla n.20-25 minuuttia.

Kes%C3%A4kuu%202015%20020.jpg

Kes%C3%A4kuu%202015%20004.jpg     

 

Kes%C3%A4kuu%202015%20010.jpg

Kes%C3%A4kuu%202015%20016.jpg