
Tässä uusin hankintani Muumi mukeista ja myös ensimmäinen kulhoni...näitä on nyt keräilymerkeillä siwoissa ja valintataloissa...pitää ostaa vielä se kannu,joka on aivan ihana
vaihdan tähän paremman kuvan kunhan ennätän 
maanantai, 20. kesäkuu 2011

Tässä uusin hankintani Muumi mukeista ja myös ensimmäinen kulhoni...näitä on nyt keräilymerkeillä siwoissa ja valintataloissa...pitää ostaa vielä se kannu,joka on aivan ihana
vaihdan tähän paremman kuvan kunhan ennätän 
Vilijaana:
kokkaa ja bloggaa...
Helppoja,nopeita,maukkaita kotiruoka ja leivontaohjeita.
Joskus myös höpinää kirpparilöydöistä,mökkeilystä ja muusta sydäntä lähellä olevista asioista :)
sähköposti:
[email protected]
Kommentit