Ja Toivottavasti ainoa!!

Olen saanut taas ikäviä uutisia,että täällä blogimaailmassa ,joku toinen henkilö kirjoittaa saman nimistä blogia, kuin omani on :(

Minusta se EI OLE OIKEIN,EIKÄ HYVIEN TAPOJEN MUKAISTA!!

Tämä asia ei ole sinällään uusi,vaan samaiseen bloginpitäjään ,olin aiemminkin yhteyksissä ja ehdotin ystävällisesti bloginimen muutosta,mutta hän ei nähnyt mitään ongelmaa asiassa...minä näen,enkä voi hyväksyä ''nimen varastamista''vaikka bloginimi ei ole suojattu(ikävä kyllä)

Olen 7 vuotta tehnyt työtä blogini eteen,ladannut tuhansia kuvia,postannut tuhansia kirjoituksia..kävijöitä on kohta 2 miljoonaa 500 tuhatta...näihin vuosiin mahtuu paljon!!En vaan itse voisi kuvitella blogiani miksikään muuksi enään...Rakkaat blogini vierailijat,kaikki bloggaajat(myös muut kuin ruokabloggaajat) mitä mieltä olette asiasta?

(Tämän postauksen voisin vaikka,jopa poistaa sitten,kun asia selviää ja toivottavasti selviää pian!!)

 

-Vilijaana-

 

EDIT:Olen nyt saanut toisen blogin pitäjältä kommenttia asiaa koskien ja hän ystävällisesti muutti bloginsa nimeä.Suuri kiitokseni.Olenko itse ollut asiassa kohtuuton...?Annan tämän postaukseni kuitenkin olla tässä ,niin on reilumpaa ja hyvien tapojen mukaista,minun mielestäni,jotta mahdollismman moni näkee mitä kirjoitin!Poistin tosin osan tekstiä,koska sitä ei enään tarvinnut.

Olen itsekkin kyllä pahoillani tästä episodista,koska olen tahollani alunperin, ilmaissut itseäni todella  huonosti,eikä asia ole siten selvinnyt jo heti ensimmäisellä kerralla.Pahoittelut  vielä tästä!!

Asia on loppuunkäsitelty minun puolestani ja toivon rauhaisaa bloggailua jatkossakin kaikille.(toivotaan että kaikille halukkaille bloggaajille löytyy hyvä bloginimi,mutta ei jo olemassa olevaa)